piątek, 13 stycznia 2012

Metamorfoza ! ^^

Dziś zrobiłam Metamorfozę: aduska . Oto ona :

Ubiór:



















Przed: Mi się akurat nie podoba ta styizacja. Jest hmm... nie obraź się ale taka nijaka.. Moim zdaniem to do siebie nie pasuje. Ale te spodnie i buty osobno z czymś innym , z inną bluzką... może wyjść coś fajnego;)
Po: Mnie się bardzo podoba! (skromna ja xD) Uwielbiam stylizacje w odcieniach brązu. Wszystko do siebie pasuje. Ten szary świetnie współgra z brązem, a pasek nadaje stylizacji wyrazu i podkreśla talie.

Makijaż:












Przed : Całkiem Ok. Poprawnie. Ale czegoś mi tu brakowało... I te oczy- spoko ale mogą być zrobione lepiej :)
Po: Ta fryzura jest bardziej elegancka, myślę ,że lepiej pasuje. A oczy jak na tylko dwa kolory wyszły mi całkiem ładnie :) Kup sobie trzy kolory, będziesz mogła zrobić śliczy makijaż. Polecam, baza : czarny i biały ; i beżowy, pasuje do wszystkiego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz